Farger og opplevelser i fokus – retail, styling og utstillingsdesign
For å overleve i et marked med stadig større konkurranse og utfordringer, må fremtidens stylinger og utstillinger ha design, farger og opplevelse i fokus.
Dette er et ONLINE-KURS som handler om hvordan du kan bruke farger som en sterkere og viktig markedsføringskanal via styling og dekorasjonsprinsipper.
Du får kunnskap om målgruppeanalyse gjennom innsikt i samfunn, trender og forbrukeratferd.
Kursets forelesere loser deg gjennom forskjellige virkemidler som:
Kursleder veileder deg i forhold til hvordan du kan fargesette og arbeide med nettopp ditt interesseområde for å forsterke virkemidlene.
Kurset passer for alle som interesserer seg for interiør og bolig-/butikkstyling.
Kursleder: Marit Andreassen er fagansvarlig og lærer på linjen Interiør, Fagskolen Kristiania. Hun har også arbeidet i en årrekke som studierektor på Westerdals Eksponeringsdesign. Marit er forfatter av boken Retail Design, den fysiske butikken som markedsføringskanal som ble lansert av Cappelen Damm Akademisk høsten 2017 og har holdt en rekke kurs innenfor faget Retail Design. Hun har lang erfaring med interiør og retail design.
Kursavgift: kr 4.500 pr pers.
Tid: kl 10:00-16:00
Sted: Online-kurs på ZOOM – lenk til kurset blir tilsendt
Forkunnskaper: Det kreves ingen forkunnskaper for å delta på kurset
Kurspoeng: 2,5 Bli Sertifisert Fargerådgiver, 20 kurspoeng
Kursleder: Marit Andreassen, Interiør og Retail Designer
Ønsker du å melde deg på kurset? – send en epost til kurs@fargeakademiet.no , merk med Farger og opplevelser i fokus og ønsket kursdato.